Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládá obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a o životě v obci.

Jiří Lep
Starosta
 

Stěhuji se do Janova, co musím zařídit?

Pokyny a povinnosti

 

10. - 26. 11. 2017

Opatření obecné povahy

Text

Úřední deskaZobrazit více

7. 11. 2017 - 29. 1. 2018

Stanovení minimálního počtu členů volební komise

Text

Úřední deskaZobrazit více

13. 9. 2017

Pozemky s nejasnými vlastníky

Seznam parcel s nejasnými vlastníky

Úřední deskaZobrazit více